Good morning!

Idag har jag fatt min efterlangtade sovmorgon, mycket harligt.
Ska duscha och sen ga in och ata frukost i stora huset. Sen ar det da dags for mig att kora bil. Hoppas det gar bra, precis varenda amerikan har minst en stor stadsjeep. Inte konstigt att jorden haller pa att svettas ihjal.
Min bil ar ju som sagt liten och inte den allra nyaste men jag gillar den skarpt. Det ar en Subaru (stavas det sa?)

Hoppas pa att komma ivag till natt slags kopcenter idag. Maste kopa strumpor for jag verkar ha glomt ett helt gang pa orientation.

I eftermiddag ska jag traffa en av de svenska tjejerna. Blir kul!!!

Hors senare!!
Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

god morgon! hoppas körturen gick bra.jodå,subaru stavas nog så.kram från mormor.

2008-01-20 @ 08:48:53
Postat av: Kajsa

Hej Fanny!

Vad roligt att höra att du har det så bra! Jag har just tittat igenom din blogg. Det är så kul att läsa! Jag förstår att barnen tycker om att ha dig där. De har ju fått tidernas bästa au-pair! Sköt om dig! Kram, Kajsa

2008-01-20 @ 14:19:17
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Hur mycket har du hinnit med på ett par dagar? Jag blir alldeles matt, när jag läser om allt. Familjen verkar ju jättetrevlig, och de har nog redan förstått vilken tur de har, som fått dig. Ser verkligen fram emot att få se bilder på ditt hus. Ha det jättebra.
Kram, Bitten.

2008-01-20 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0