Hall ut Sabina!

Har pratat med Sabina ikvall, som akte hit samtidigt som jag och som bor i Boston. Hennes vardmamma ar jatte konstig sa jag tycker verkligen hon ska byta familj.
Imorgon kommer min kontaktperson hit sa da jag ska fraga henne om det finns lediga familjer har i CT.
Hoppas verkligen det!!

Ikvall har Lina varit har. Vi var pa Stop & Shop och kopte glass, jag hittade en jatte smarrig mintglass. Mmmm!
Och sa kopte jag en sallad som man fick mixa sjalv. Typ typ 50 % kyckling och resten sallad, ost, tomater och blue cheese dressing. Det var himla gott, har kvar halften i kylen sa det ska jag ata till lunch imon.

Pa lordag lutar det at utgang pa Manhattan. Om jag inte ska jobba. Maste fraga direkt imon bitti. Hoppas verkligen att jag ar ledig for alla ska verkligen ut! Saa, hall tummarna!!

Pratade med mamma och pappa innan idag. I over 1,5 timme. Saa skont! Fy vad jag saknar er!!
Men jag har det bra har. Ser fram emot att prata med farfar pa lordag!

Maste sova nu!
KRAAM!

Rebecca: Forlat att jag inte svarat pa ditt mail. Ska gora det sa fort jag hinner! Du far garna adda mig pa msn ocksa!

Majken: Va kul att du laser har! Ar det bra med dig? Ar det kul i skolan? Halsa Sixten fran mig!!! KRAM


Kommentarer
Postat av: christine

RING mig så fort du ser de här, om jag inte hunnit få tag på dig vill säga!

2008-01-31 @ 04:47:59
Postat av: Anonym

Missa inte våran blogg. Vi är 4 bästakompisar som bor i Washington DC, New York, Melbourne och Sidney. Eftersom vi bor på olika håll i världen håller vi nu kontakten genom en gemensam blogg. Där berättar vi om våra dejtare, sex och allmänt skvaller.

2008-01-31 @ 05:28:09
URL: http://weloveanti.blogg.se
Postat av: Svenolof

Helt underbart att få ta del av ditt äventyr på detta sätt.
En positiva spinoffeffekten kan kanske bli att även Yvonne börjar att använda PC:n.

2008-01-31 @ 10:14:03
Postat av: sofia

hej fanny
har läst alltihop nu, vad fängslande du skriver!
Så glad att du har det bra! Vad roligt att du ska läsa travel, när börjar kursen? Ska bli så spännande att se klänningen, om det löser sig med fotokruxet.
Sköt om dej väl, kramar fr moster o småkusinerna

2008-01-31 @ 12:47:05
Postat av: Rebecca

Okej det är lugnt! :) Du har ju massor att upptäcka därborta nu den här första tiden! Har du inte samma msn som innan?? Eller har jag inte riktigt hängt med i svängarna? :) Kramar om

2008-01-31 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0