Hej halla dar!

Skriver bara lite snabbt har idag. Ar lika trott som alla andra dagar. Borjade jobba 7 imorse och slutade nu ikvall kl 8. Hade dock 2,5 timmes rast. Mina tisdagar kommer va sa langa i fortsattningen eftersom bada mina vardforaldrar jobbar i New York da. Men jag och barnen hade kul idag. Dagen flot pa bra. Fick en laaaang checklista over allt som skulle hinnas med och jag tycker det gick riktigt bra. Forutom att vi inte hittade laxboken sa Devon kunde inte gora sin laxa.

Sabina ringde efter lunch. Harligt att prata med henne!
Och sa pratade jag lite med Christine ocksa, som jag verkligen lider med idag....
Saknar er bada saaa mycket!!!! Forhoppningsvis kommer de och halsar pa mig helgen efter Spice Girls. Hoppas verkligen det!

Har forsokt mig pa att att lagga in mina bilder ikvall men det funkar inte. Kanske inte sa konstigt med tanke pa att det ar Windows 98 pa datorn i mitt hus? Trodde inte det fanns langre :-)
Far fraga om hjalp imorgon for ni maste ju se min shopping skord. hehe Storre delen av min veckolon gick till klanningen och morgonrocken sa nog ar de fina alltid ;-)

Imorgon kvall ska jag traffa Lina. Formodligen @ Starbucks. Och pa fredag blir det bio med Lina och Rebecka.
Ska se 27 Dresses. Later som en klockren Fanny-film.

Tack for alla kommentarer, dom varmer!!!
Saknar er!

Provar ringa hem imon bitti mamma & pappa, sa ni vet. Med lite tur sa ar ni hemma da!
En extra stor kram till er!!!






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!
Hmm låter som du får jobba en del ändå, mer än i Sthlm? Är jätte sugen på att se dina bilder! Får se hur det ser ut hos dig. :) Får berätta om filmen var bra! Har hört talas om den, så om den är bra kan man ju gå o se den! Förresten använder du din mejl mycket? Ha de så härligt nu! Kramar från ett regnigt Växjö

2008-01-30 @ 12:48:32
Postat av: Majken

Hej Fanny!
Hoppas du har det bra där uppe
i New York.Det är två dagar till
Sixten fyller 4 år.Jag har läst lite
i din blogg, ska bli roligt att läsa mer.
Kramar Majken
P.s. Mamma hälsar.D.s.

2008-01-30 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0