Hello 2008

Fan va läskigt det känns med ett nytt år. Går ständigt runt med ett nervöst pirr i magen. Gör jag rätt som åker till USA? Jag trivdes ju så bra i Stockholm. Nära hem, härligt jobb, trevliga människor, underbar shopping. Samtidigt känner jag mig redo för nått annat. Mer än nånsin.

Jag hoppas 2008 blir ett bra år. Det kommer bli sjukt jobbigt att bo så långt ifrån allt och alla som är ens trygghet. Men jag ska klara det. Och ett fjuttigt år går ju läskigt snabbt.
2008 ska bli The best ever.

Mitt nyårslöfte i år blir att börja träna. Ska omg utnyttja mitt fria medlemsskap på Y. Sitter och kollar igenom olika pass man kan välja på. De som faller mig i smaken är:

Yoga, aerobics, step, simmning, pilates, kickboxing, basket, badminton & Squash.
Hello beach 2008!

Sen hoppas jag kunna följa med mina värdföräldrar och spela tennis. Och segla förstås!!


Lägger in lite bilder på hur jag ska bo i America. Verkar toppen tycker jag!




12 dagar kvar idag och massor kvar att göra. Det viktigaste är att skicka in internationella körkortet papperna och Pre-departure form. Får inte glömmas!!!

Kommentarer
Postat av: christine

ja, det var allt ett smått dramatiskt år... detta kommer bli dramatiskt, fast dock ur en positiv synvinkel! :D

Januari nu, månaden det gäller!

Aaaaaa:D

2008-01-01 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0