"Kan du ta med dig skidor?"

Har fått världens gulligaste mail från min amerikanska värdfamilj idag. De har precis berättat för barnen om mig och de blev "SO exaited" hihi
Flickan hade tydligen bestämt att from nu är vi bästa kompisar eftersom vi båda gillar hästar och fyller år på samma dag. Soo sweat!

Sen ska jag följa med familjen och åka skidor en vecka i februari. Dom undrade om jag kunde ta med mig skidor till USA. Ehh, Fanny äger inga skidor. Fanny har aldrig åkt utförsåkning. Fanny skulle nog inte ens överväga att ta med sig skidor till USA.

Oj oj, hur ska detta gå? Barnen får lära mig åka i barnbacken. Skridskor ville de att jag skulle ta med mig också.
Yes, det har jag! Snor med mig mammas konståkningsskrillor. Hon använder ändå inte dom sen hon ramlade och bröt armen. Stackarn!

Sen undrade min värdmamma om jag verkligen ville plugga engelska för hon tyckte inte jag behövde det. Sa att det fanns massa andra roliga kurser där, typ som Fashion design. Skulle ju vart himla kul.

Imorgon är det en vecka kvar tills vi sitter på planet!

USA - HERE I COME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0