Måste verkligen packa

Har fortfarande inte kommit längre med packningen. Drar på det hela tiden. Jag som tycker det är lite småkul att packa annars? Nu är det bara jobbigt för jag vet inte vad jag ska och inte ska ta med mig.
Har iallafall köpt de sista presenterna till familjen nu. Skönt att det är klart!

Och så har jag rotat fram två Filippa K kaffemuggar som jag ska ta med mig. Tänkte det kan va kul med lite svenska prylar. Fick en Karlshamns almanacka, en liten Sverige-flagga i trä och en kökshandduk med älgar på i julklapp så det ska jag också ta med.
Och massa massa foton förstås!


Ska gå och hämta mina ridbyxor i uthuset nu så jag inte glömmer att tvätta dom. Hoppas verkligen på att komma igång med ridningen igen i USA. Skulle vara såå kul (ok, kanske inte i början med tanke på att jag kommer få världens träningsvärk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0