New York shopping

Nu har jag precis kommit hem fran New York. Har varit en jatte lang dag sa skriver bara lite snabbt har. Har plojt igenom massor av affarer idag och resultatet blev en klanning att ha pa Spice Girls konsertern och en halsduk. Traffade Jonte vid 5-tiden och da at vi pa en Thai restaurang. Det var gott forutom att servitoren blandade ihop vara tallrikar sa jag at Jontes fisk istallet for min kyckling. Jag ater ju som bekant inte fisk men den smakade verkligen som kyckling? Skumt var det men vi skrattade gott at det sen. Sa harligt att traffa brorsan igen!! Ska formodligen se hans lagenhet i Brooklyn pa sondag. Nice!

Nu ska jag duscha sa jag slipper gora det imorgon bitti. Jobbar heela dagen imon. Synd att man ar sa trott bara. Somnade pa taget hem innan. haha

Pa tisdag ska jag banne mig sova en stund efter jag har lamnat kidsen i skolan.

Miss you!
KRAM!

Ps. Bilder kommer. Lovar!!!



Kommentarer
Postat av: Bitten

Hej Fanny!
Man hör ju ofta att kyckling föds upp på fiskmjöl!!!
Du kanske tycker om fisk egentligen. Vad du hinner med. Det händer ju massor varenda dag. Här lunkar det på som vanligt - fick skrapa rutorna i morse. Ska gå och kopiera nu.
Jättekram från Bitten

2008-01-28 @ 08:27:42
Postat av: mormor

Var det alla 'klädbutikerna' som förvillade på restaurangen tro??? eller var det ren tur,fisk är ju gott. favoritmat tycker mormor. kram

2008-01-28 @ 10:15:19
Postat av: Mamma

Hej du :) Lite kul faktiskt att du åt fisk och Jonte kyckling för det är väl inte direkt hans favoriträtt heller, ha, ha!! Kul att återse New York förstår jag, önskar att jag hade fått vara med :) Miss you too!! Kraaaaam mamma

2008-01-28 @ 16:02:41
Postat av: Kajsa

Hallå där!
Åh, vad du har det bra! Jag har inte läst på några dagar. Vad du är flitig på att skriva. Jättekul att läsa. Blir bra avundsjuk när jag läser allt du gör. Shoppa på Gap... Mmmm, det var tider det.
Stor KRAM från Kajsa

2008-01-28 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0