Shopping!

Lang dag idag ocksa. Foljde med pa ett step pass imorse. Det var kul men stegen var jatte svara. Kandes att det ar vadligt lange sen jag gick pa step up! Men ska fortsatta ga pa det passet pa fredagar sa snart kan jag nog alla stegen.

Hamtade Oliver pa dagis vid 12 och sa akte vi hem for att fixa lunch. Darefter vidare till biblioteket och sen lekparken har i Wilton. Det har varit sa himla fint vader har de senaste dagarna. Harligt, man blir sa pigg av solsken. Dock ar det valdigt kallt ute.

Nar vi kom hem igen lekte vi lite ut i tradgarden och sen motte vi upp Devon vid skolbussen (som stannar vid infarten)
Lekte lite med Olivers nya piratskepp och sen kom Vivian hem sa da fick jag min lon. Skulle igentligen jobbat langre idag men blev ledig tidigare sa da ringde jag Lina och vi bestamde att vi skulle aka till kopcentret i Danbury.

Vi at middag direkt nar vi kom dit, varsin pizza slize. Farligt gott. Men har ju borjat trana nu iaf. haha Jag ska inte bli en fet latsas amerikan!

Efter maten gick vi runt i alla affarerna. Jag hittade en vit, kort och helt underbar morgonrock pa GAP. Precis en san jag har velat ha jatte lange men aldrig hittat. Den var lite dyr men var ju bara tvungen att fira att man fatt sin forsta lon genom att skamma bort sig sjalv.
Sen den morgonrocken kommer jag bosatta mig i pa min fritid har hemma i huset.

Sen kopte jag en kofta och en V-ringad topp ocksa.
Imorgon ska jag och Lina pa Red Cross kursen i Norwalk. Det borjar 9 sa jag far stiga upp vid kvart i 7. Usch, kanner redan nu hur jobbigt det kommer bli. Vi funderar pa att dra till gymet efter kursen men fragan ar ju om man orkar det. Kommer nog kanna for att sova istallet.

Pa sondag bar det av till The big apple!
LOVLEY!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej igen Fannygumman!! lika kul o mysigt
som vanligt att läsa
dina inlägg i bloggen
Jag "hajjade till " när du skrev Norwalk
I sjukvården pratar vi ibland om Norwalk-viruset Det betyder att ett speciellt virus hittades
i Norwalk för första gången ,därav namnet Detta hände för länge sedan Din familj känner säkert till detta
Vi får höras av på telefon i helgen ,Fanny
Hälsningar Pappa

2008-01-26 @ 08:37:42
Postat av: mormor

Hej Fanny ! skönt att du mitt i allt arbete,hinner med dig själv också, med gymping,kompis-träff och att 'drensla' runt i de olika klädbutikerna (ville vara med ibland) kram från mormor

2008-01-26 @ 12:35:16
Postat av: Svenolof och Yvonne

Vi har läst din blogg och kunnat konstatera att du trivs,det framgår ju klart och tydligt,jättekul och bra skrivet.
Vi har lagt in din Skypadress också så när du ser att vi är on line och det passar dig så slå en pling.Hälsar Yvonne o Svenolof.

2008-01-26 @ 14:13:21
Postat av: christine

HEJ ANNIE! ;-) verkar rulla på stadigt för dig... gott de. här börjar vardagen ta form vilken nog är ganska bra. au pairer finns de gott om så jag känner mig itne längre ensam, igår var vi ett gäng på 8 tjejer som var på bio. bla Diane, som jag bodde med på hotellet. kanon bra! NYC i morgon då. ringer dig senare, har du föresten verizon? KRAM

2008-01-26 @ 17:05:02
Postat av: Mamma

Hej gumman min :) Hoppas kursen har varit bra och givande och att du inte är allt för trött i kväll. Du behöver ju vara utvilad imorgon när du ska till den stora staden så du orkar med all shopping, eller hur? Hälsa Jonathan och New York från mej och ha KUL! Kram, mamma

2008-01-26 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0