Soligt

Idag ar det jatte soligt och skont vader har i CT. Jag och Lina korde till skolan for att kopa vara bocker. Boken jag behover kostar 73 dollar. Hutlost mycket for en bok jag ska anvanda i 5 veckor men ska ju inte betala den sjalv sa det spelar ju ingen roll. Jag ska aka dit igen nasta vecka och hamta den.

Sen korde vi till New Caanan. En otroligt sot liten grannstad till Wilton. Dock hade den inget torg utan bara gator. Jag vill verkligen hitta en stad har med ett gulligt torg och gagator. Men det finns nog inte. Amerikanarna klarar sig inte manga minuter utan bil. Bilarna betyder verkligen ALLT. Ingen bil = inget liv.

Jag och Lina at lunch pa ett litet stalle i New Caanan och sen korde vi hem. Nu ska jag snart hamta Oliver pa dagis och sen ikvall kommer som sagt Loralynn hit for att prata om hur jag har det.

Tror det bor natt slags djur pa mitt tak, vill helst inte veta vad. Men iallafall, sa sprang den, krafsade och levde loppan pa taket nyss. Lat som det var nan inne i vaggen ocksa. Skulle nog fa panik om den/det lyckades ta sig in i mitt hus pa natten. Usch!

Ska forresten inte ut pa lordag, kan inte eftersom jag ska jobba. Men jag har ju gott om tid, om man sager sa. Sticker in till New York pa sondag iallafall, for att kika pa brorsans lagenhet. Men lite tur sa kanske han bjuder pa kaffe :-)

Bio imorgon och shopping i Stamford pa lordag. Det ser jag fram emot!!

Nu har jag precis pratat med Sven-Olof och Yvonne pa Skype. Jatte kul att prata med er!!!

Na, nu maste jag skynda mig!!
KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0