Sömnproblem = resfeber?

Jag kan verkligen inte somna om kvällarna. Inatt sov jag inte förrens halv 4!!! Är det detta som kallas resfeber? Hittade en låda med brev som jag och Rebecca skrev till varandra på mellan-stadiet. Ett tag så skrev vi varsitt brev till varandra varje morgon och la i våra brevlådor (vi bodde 4 hus ifrån varandra) Fan va jag skrattade när jag läste dom! Så kul att ha! Vet att du läser här Rebecca, du måste kolla in breven på lördag. Hittade faktiskt två brev som jag skrev men som du aldrig fick. Det roligaste är att vi skrev verkligen hela våra adresser + SWEDEN längst ner. haha

Middag för vännerna på lördag. Ska göra chicken tikka gryta. Åt det i fredags. SÅÅ gott!
Den som uppfann indisk mat är härmed min nya idol. Mmmm, Mmmm, MMMM! Måste nästan köpa med mig sånna där chicken tikka kryddpåsar till USA. TÄNK OM det inte finns där. Kan jag inte riskera!
Efterätten blir en surprice men en ledtråd är att det är min specialité ;-)

Grattis till min faster Bitten som fyller 60 år idag och till mitt kusinbarn Emil som fyller 2 år imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

AA det hade jag nästan glömt bort!!, men jag ser fram emot lördag kan jag ju lugnt säga ;P kolla vad man skrev o hur man skrev på den tiden ;). Var nog mycket om hästar skulle jag kunna tro.:) Har alla mina brev från dig sparade också ska du veta, men vad har jag dom.. hmm. får nog kolla över det när jag kommer hem på fredag.
Efterrätten tror jag vet vad det är också. Får reda på lördag om jag har rätt då?!
Ses soon darling! Kramar om

2008-01-09 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0