Time to pack

Måste börja packa på allvar snart. Mina favorit sommarkläder ligger redan prydligt nerpackade i den stora resväskan. Har börjat lite med handbagaget också. Men hela den här packnings grejen känns som ett evighetsprojekt. Hur packar man för att vara borta 1 år? Vill inte göra det, det känns så sorgligt. Kan inte någon vänlig själ göra det åt mig?
När jag flyttade till Stockholm var det inte alls samma sak för skulle jag glömt nått var det ju bara att åka hem över en helg. Saknade jag människorna här hemma kunde jag åka hem över en helg.

Så funkar det ju inte riktigt i USA. Frågan är om jag kan vänja mig vid det?

Jag, mamma och Johanna har kollat på Djävulen bär Prada ikväll. Varken mamma eller Johanna hade sett den så det var ju kul. Gillar den filmen. Meryl Streep är så cool. Och man kan riktigt känna New York pulsen. Får inte in i mitt huvud att jag där igen om 9 dagar. Hoppas det inte är lika kallt som sist bara. Brrrr!



Kommentarer
Postat av: christine

jag hoppas verkligen de kan lösa det!

jag menar de, självklart hade jag ju kommit ihåg om jag hade fått det med tanke på hur man skulle göra när man fick det. jag pratade med anna, en tjej som åkte i nov, och hon sa att det inte kan vara möjligt. criminal recordet behöver man endast för att få sitt visum vilket jag ju redan fått.. alltså förstår jag inte hur det här kan göra att de skjuter upp min resa...

papprena til londonkontoret då? vafan håller de på med?! ska jag vara tvungen att göra ny hälsoundersökning nu oxå?! Aaaa!!!!

KRAM

2008-01-04 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0