Time to say goodbye

Kom precis hem från stan nu. Det var jobbigt att säga hejdå till farfar...
Lika jobbigt blir det garanterat att säga hejdå till mamma, pappa och Johanna imorgon bitti. Usch usch!

Men när man väl har åkt så lättar det väl forhoppningsvis? Nu måste jag ner och kolla så att allt är på plats i väskorna, checka av dert sista och sådär. Skriver inte mer här innan jag åker så nästa gång är jag i underbara New York! Min favoritstad nummer 1. Härligt!!

Glöm inte att kommentera sen, blir jätte glad om ni gör det!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman min, det var verkligen svårt att säga hej då i morse men jag är ändå glad för din skull :)Stolt över dej min goa tjej :) Tänk vilket äventyr du ska ut på!! Önskar dej en trevlig resa och ett fantastiskt år i USA!!! Tusen kramar från mamma

2008-01-14 @ 10:39:43
Postat av: mormor

onsdag 16/1
hej Fanny läste just det du skrivit idag det är så mysigt,vad gulligt av familjen att skicka paket till dig.jag kan se dig framför mig när du är ute och kollar i affärerna. får en klump i halsen emellanåt, men jag är så glad för din skull och så stolt över dig.sköt väl om dig,kram från mormor. Ps.visst var det härligt att storebror mötte dig Ds.

2008-01-16 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0