Trott som en elefant

Idag har jag varit med Vivian och barnen hela dagen. Fran kl 8 imorse till halv 8 ikvall. Har hjalpt till att tvatta barnens klader, ska gora det sjalv varje mandag. Passade pa att tvatta lite sjalv ocksa. Gillar tvattmaskinerna har. Locket ar liksom daruppe istallet och man torktumlar precis allt.

Korde en lite runda sjalv idag ocksa, i dagsljuset ar allt saa mycket lattare. Hittar iaf till barnens skolor nu. Kanns ju bra! Och jag kom pa hur radion funkade sa da blev bilturen annu trevligare. Kande mig valdigt glad dar jag cruisade runt i min lilla sota bil, i USA.
Jag ar i USA, svart att forsta ibland.

Barnen hade sina simlektioner idag sa da foljde jag med till gymmet, YMCA och kollade. De ar saa duktiga. Dyker och kralar. Jag var grymt imponerad. De ar ju anda bara 5 och 6,5 ar. De var sa sota i sina "goggles" = simglasogon.
From nasta vecka ingar det i mitt schema att kora dom till simlektionerna. Men det kanns helt okej.

Maste sova nu. Ska upp tidigt imon och ska fixa lite med min tvatt nu.

Saknar er alla darhemma!!! Tack for alla kommentarer!
Mamma och pappa: jag har fatt/fatt lana en skype telefon av mina vardforaldrar och laddat ner skype sa nu kan jag snart ringa till er!!!! Och foton ar pa G, lovar!

Ps:
Kom pa att jag glomde beratta om en sak pa orientation. Jag hade ju hal i mina oron tidigare men slutade anvanda oronhangen for det blev sa infekterade sa da vaxte ju halen igen.
Men i onsdags sa namnde jag for Christine och Sabina att jag ville ta nya hal och da tyckte de att jag skulle prova satta fast deras oronhangen forst. Och det funkade!! Sa nu har jag hal i oronen igen. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0