Tvattbjorn, eller natt

Idag har varit en valdigt lang dag, fast tur nog sa gick den hyffsat snabbt. Borjade jobba vid 8 och foljde Devon till skolbussen. Fixade lite med barnens tvatt och bytte deras sangklader. Och sen akte jag och Oliver till au-pair motet hemma hos min counsler. Hennes hus paminner om Vita huset med pelare och grejer. Jatte fint och vaaldigt stort. Traffade alla au-pairerna i min grupp, at blabarsmuffins och hade allmant trevligt. Oliver sa tydligt innan vi akte att han ville ha blabarsmuffins men jag sa att jag kunde inte lova att de hade det dar. Sa han blev nojd och glad nar han sag muffinsarna.
Sen akte vi hem och fixade lunch. Vid 3 akte vi till Devons skola och hamtade henne och sa korde vi till simmningen. Pratade lite med Lina medans de simmade for hennes vardbarn har gymnasik samtidigt, sa det ar ju kul.

Sen akte vi hem och at middag, darefter blev jag ledig. Akte en svang till CVS och kollade lite ( det ar typ som apoteket hemma i kombination med mataffar = att de har massa annat)

Funderar pa att forsoka mig pa att koppla in kameran ikvall. Antar att ni har lite nyfikna nu kanske?
Ska se vad jag kan gora. Saknar er men jag trivs sa himla bra har!!!

KRAM!

ps. Oj, kom pa att jag glomde skriva om rubriken!
Pa vagen hem ikvall sag jag varldens sotaste lilla tvattbjorn (???) eller liknande. Den hade randig svans och sag valdigt amerikansk ut. hihi
Soooo sweeat! Kanske inte lika sot om man moter den utan bil iforsig..

Sota Piff & Puff ekorrar finns har massor, Oliver forsoker lara mig att saga squareeeeeeel men det gar inge vidare.
Och sa har jag sett flera ornar. Barnen skriker " A hawk, A hawk" varje gang de ser dom.

Kommentarer
Postat av: christine

du ska inte med oss ut i NYC på lördag...?

2008-01-29 @ 03:28:57
Postat av: Mamma

Hej gumman min! Johanna hälsar att hon tror att tvättbjörn heter "racoon"....stämmer det? Kul att se i verkligheten :) Ringer du i em, 17, din tid? Sitter vid skype då. Kraaam mamma

2008-01-29 @ 07:19:27
Postat av: mormor

HejFanny, oh vad mysigt att få se en tvättbjörn på riktigt, jag har en bok om just en sån som jag läste mycket för mina dagbarn,den tvättbjörnen hette Plasker,alltid när den blev glad och upprymd,sa den 'tji tji hrm hrm', småpojkarna älskade den,nu måste jag läsa den för Loke och berätta att du mött en sån..... (kanske var det Plasker).Ha det så mysigt,kram från mormor.

2008-01-29 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0