Vilse i pannkakan

Igar korde jag bil for forsta gangen. Allt gick jatte bra och vi korde till en 'party store' och handlade saker till Olivers fodelsedag. Den affaren var helt sjukt stor med ENDAST party prylar. Shit liksom. Valdigt annorluna mot hemma. Tank att planera ett brollop har, jag skulle bli alldeles yr for det finns enormt mycket att valja pa.

Pa kvallen kande jag mig sa pass saker pa att jag hittade i omradet sa jag traffade nagra andra au/pairer pa Starbucks i Wilton. De stangde kl 10 sa da valde jag att kora hemmat eftersom jag inte hittar sa jatte bra. Snacka om att jag overskattade mig sjalv. Korde totalt vilse och fick ga in pa ett annat Starbucks och fraga om vagen tillbaka till det forsta och nar jag val kom dit pustade jag ut. Men sjalvklart kor jag vilse IGEN och denna gangen ringde jag Vivian sa hon fick guida mig hem via telefon. Sa, en timme fran att jag borjade kora hem (det tar vanligtvis 10 min) var jag hemma. Precis alla vagar ser likadana ut har, det ar pa landet med trad overallt och morkt. Men Vivian var glad att jag ringde och sa att det ar jatte latt att kora vilse har.

Mamma och pappa: Jag hoppas verkligen inte att ni blir oroliga nu!!
Tanker inte ge mig ut i morkret igen forren jag verkligen hittar. JAG LOVAR!
Min bil ar forresten 4-hjulsdriven sa den ar totalt saker att koa med i sno. Bra va? Mamma, Vivian mailar dig lite senare sa ni inte behover oroa er!!!
Kom precis hem fran en 'ovningsrunda' Vivian och barnen visade mig alla viktiga stallen: barnens skolor, gymmet, Starbucks, kopcenter osv.

Vi har firat Olivers 5-arsdag idag. Saaa kul att se hur de firar har i USA. Vi agnade hela formiddagen att att dekorera huset i Pirat tema och vid 12 kom gasterna hit. 3 vuxna och 3 barn sa det var lagom manga.
Pizza och wraprullar stod pa menyn och tartan var saklart en pirat tarta. Jatte fin!!
Barnen fick ga skattjakt och lekte andra pirat lekar.

Nu ska vi snart till Olivers favvis middagsstalle, en kina restaurang dar de flamberar maten vid bordet. Och jag ska saklart folja med. Men kameran i hogsta hugg, of course!

Maste skynda mig nu!!!
LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon Lill-Strumpa!!! Nej då, vi är inte oroliga :) Klart att det är lätt att köra vilse och vi vet att du är försiktig.

Verkade va ett kul barnkalas. När kommer bilderna? Börjar bli nyfiken :)

Saaaaknar dej!!!

Hörs senare!! Kram mamma

2008-01-21 @ 05:11:28
Postat av: a

hahaha du ar rolig du! Jag korde ju inte bil, men jag gick vilse idag pa min promenix, tva timmar tog det att komma tillbaka till mitt hus :) men om tre veckor sa ses vi igen, sa fortsatt ova sa vi inte kor vilse da! :D

2008-01-22 @ 02:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0