What a feeling!

Hej igen. Sitter här tillsammans med Chris och Sabina på Chris hotell rum och lyssnar på musik, bloggar och äter svenskt godis. Härligt va? Vi stack iväg till Target direkt efter en låång dag i klassrummet. Gillar den där affären för där finns typ allt. Middag idag blev på Donken här i Stamford. Därefter gick vi vidare till köpcentret igen. Var tvungen att fråga snubbarna i affären hur mina nya Ipod högtalare funkar. De fixade det och sen gick vi "hem" till hotellet igen.

Imorgon ska vi träffa våra värdfamiljer för första gången. Ska bli super kul!!!

Om ni undrar över rubriken så lyssnade vi på den låten nyss oc jag tyckte det passade så bra för man går runt här med ett leende på läpparna och sjunger den tyst för sig själv hela tiden. haha

Allt är bra med mig här i USA och jag hoppas allt är toppen med er där hemma också!!!!

Lovar att svara på mail och kommentarer när jag kommer hem till familjen! ;-)

369606-33

Vad tycks om min "Welcome to America" present? hihi LOVE IT!

AND I LOVE YOU!!!!!!
KRAM från Fanny!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, oj, oj......man undrar sa en flundra...vem ska ha allt det? Kan väl knappast få plats i resväskan :)
Du blir alla fall inte brödlös :)
Tusen kramar från mamma!!!!

2008-01-17 @ 05:08:32
Postat av: mormor

oj,vilken läcker present!!!!!!!!!!!
tänker på dig i eftermiddag,när du ska träffa 'din familj',ja annars också förstås,har skrivit ut fotot på dig som Jonathan tog i ankomsthallen,det är så bra. kram mormor.

2008-01-17 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0