Dagen

Jaha, sa var annu en fodelsedag avklarad.
Jag vaknade vid 9 imorse, gick ner och at frukost och konstaterade att solen sken pa mig idag. Harligt!
Sen gick jag o la mig igen. Satte dock pa skypen innan i hopp om att familen hemma skulle ringa o vacka mig.
Sjalvklart gjorde dom det. Blundade och lyssnade pa nar dom sjong och da kandes det som att vara hemma.

Sen gick jag ut och la mig vid poolen. Lag val dar en halvtimme sen blev jag rastlos och gick in igen.
Gick ut och kollade om posten hade kommit sakert 10 ganger och till slut sa lag dar plotsligt ett paket adresserat till mig i den fina brevladan! Hurra va glad jag blev.
Sprang in och oppnade paketet som inneholl ett HOPE halsband, grattiskort, losgodis, Ahlgrens bilar, en skvallertidning och 3 Lakerolpaket. Just da langtade jag sa otroligt mycket efter att krama om mamma, pappa och Johanna.
Man ska vara hemma pa sin fodelsedag, visst ska man?!

Vid 3-tiden korde jag bort till mallet for lite shopping.
Kopte bla strandvaskan fran Abercrombie & Fitch som jag har velat ha hela varen. Tyckte jag var vard den.

Resten av dagen gjorde jag ingenting. Lite halvtrakigt faktiskt.
Men imon kommer Jonte hit sa da ska vi ga pa Six Flags. Blir himla kul men tyvarr blir det nog en favorit-i-repris.
Det ska namligen bli 33 grader varmt imon!! Sist jag var dar var det 35 grader och DET var outhardligt.
Men imon ska jag vara snabb och kopa Flashpass sa vi slipper koa i hettan. GOTT de!

Nu ska jag sova.
KRAM


Kommentarer
Postat av: ashish silwal

hehe.. me too in connecticut..

i think i will go granpa in connecticut.. :D

2009-12-22 @ 08:11:34
Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:17:35
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0