Dan fore dan..

Imorgon ar det antligen min fodelsedag. Och inte vilken fodelsedag som helst eftersom jag fyller 21. Det ar en jatte viktig alder har i USA eftersom man forst da far ga ut pa krogen och nattklubbarna.
Sa det kanns lite som att fylla 18 igen. Som jag har langtat efter den dagen och nu ar det bara timmar kvar.

Ska dock inte ut i New York i helgen (vad jag vet) och nasta helg ar det den stora fjarde juli helgen har sa da ska jag till stranden saklart. Valdigt passande att jag hinner fylla 21.

Imorgon ska jag fodelsedags-skamma bort mig sjalv med frisorbesok, pedikyr och shopping. Pa lordag kommer min bror till Jackson sa da ska vi aka till Six Flags!!

Igar bakade jag och aldsta pojken kanelbullar. Gick jatte bra forutom att jag glomde halla i socker i degen.
Sa de smakar ingenting och dessutom ar de harda! Usch, gillar inte att baka i det har landet!

Och imorse var jag varldens klantigaste och tappade barnens extra stora nya paket med cheerios pa golvet. Flingor over HELA koket. Bra jobbat Fanny!

What else?
Jo, vi ska pa graduation ikvall. Lillkillen har sin stora examen. Han ska ha en san dar bla klanning och fyrkantig hatt pa sig. Han ar 4 ar. Har borjas det tidigt minnsann!
4-aringarna far for ovrigt betyg ocksa. Shit pommes!

Har lite brattom sa det ar darfor jag skriver lite slarvigt.
Maste hamta upp kidsen nu!

Saknar er!!

KRAM!

Mamma och pappa: jag satter igang skype tidigt imon bitti sa kanske kanske jag vaknade av att ni ringer.

Andra aret i rad som jag inte ar hemma pa min fodelsedag sa jag borjar bli van av att inte fa frukost pa sangen langre..Usch, va gammal jag kanner mig! hehe

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja jisses vad tiden går snabbt! Kommer ihåg när jag fyllde 18 och tog körkort i samma veva.. Vilken tid! Man får ta vara på livet som man lever nu ;) Och du lever ju verkligen efter dina drömmar! Jag hoppas verkligen att du får en unerbar dag imorgon! Grattar dig här hemifrån Sverige! Masssor av Kramar

2008-06-26 @ 21:54:15
Postat av: Mamma

Hej Fanny!! Förstår att du är förväntansfull :) Slå på skypen kl 23-24 din tid i kväll så ska vi sjunga för dej

Kram, mamma, pappa och Johanna

2008-06-26 @ 23:20:32
Postat av: Mamma

...du vet väl att du är född kl 00:03 SVENSK tid :) Alltså...när jag skickar detta meddelande så är det bara 40 minuter tills du är 21. Det du :) Kram

2008-06-26 @ 23:24:17
Postat av: Fanny

Mamma: Jag ar 21 i Sverige nu och om 1 timme o 40 min ar jag aven 21 i Amerika!! Hurra!

2008-06-27 @ 04:36:59
Postat av: Mamma

Grattis vår skatt!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam från mamma, pappa och Johanna!!!

2008-06-27 @ 05:11:42
Postat av: mormor

Det var invecklat med alla födelsetider''''

jag vill att du tittar på din hotmail,så får du en häjsning där. kram mormor.

Postat av: Svente

Tack för tipset,när jag klantar mig nästa gång så vet jag vad jag kan skylla det på.Svente.

2008-06-27 @ 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0