God bless ESPN!!!

Imorgon mina vanner, ska jag ocksa se Sverige-Grekland live!!!
Tack vare den underbara uppfinningen cabel-tv.
Nar mina vardforaldrar berattade att det finns 600 tv-kanaler i det har huset hade jag mina aningar om att det kanske skulle finnas nan kanal med fotbolls EM. Men jag vagade inte riktigt hoppas.

Fatta glad jag blev nar jag insag att jag inte missar alla sverige matcherna!!!
Pa lordag ska jag bege mig till New York for att kolla Sverige-Spanien med hundratals andra svenskar. Tjoohooo!

Som hemma fast annorlunda!

Kommentarer
Postat av: mormor

ja,vad kul fanny!det hände att jag också gick på fotbolls-match'ermnär jag var ung,men bara för att kolla vilka som var där.ha det bra och hälsa till jonathan. kram mormor

Postat av: mormor

ja,vad kul fanny!det hände att jag också gick på fotbolls-match'ermnär jag var ung,men bara för att kolla vilka som var där.ha det bra och hälsa till jonathan. kram mormor

Postat av: bitten

Hej Fanny!

Vad säger du? 2 - 0 Jätteroligt.

Vi var och tittade på vår lille Dickson i helgen. Han är så ljuvlig och nu längtar vi. Jag har inte sett Lovis ännu, men till helgen måste jag.

Kram från Bitten

2008-06-10 @ 23:28:24
Postat av: bitten

Hej Fanny!

Vad säger du? 2 - 0 Jätteroligt.

Vi var och tittade på vår lille Dickson i helgen. Han är så ljuvlig och nu längtar vi. Jag har inte sett Lovis ännu, men till helgen måste jag.

Kram från Bitten

2008-06-10 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0