Het dag pa Six Flags

Har spenderat hela den har dagen pa nojesparken Six Flags.
Lina, Sanna och Josephine hade kort fran Connecticut och jag motte upp dom vid 12-tiden.
Det har vart helt enormt varmt idag. 35 grader for att vara exakt men det kandes som 100.
Vet inte hur mycket vatten vi drack idag men mycket var det iaf!
Trots varmen var det anda PACKAT med folk inne i parken?!
Vi koade i snitt 1 timme till varje 'karusell', TVA timmar for att aka 'Kallerado'

Jag forvanade mig sjalv genom att vaga aka El Toro, den nast storsta berg-och-dalbanan av tra i varlden.
Oj, va jag angrade mig sen. Blundade allt jag kunde och vagrade kolla hur hogt upp jag var.
Nar jag kom ner var jag mest arg pa mig sjalv som utsatter mig for sant dar hemskt och enormt lattad over att ha overlevt. (ja, det var en nara-doden-upplevelse)

Ringde Jonte det forsta jag gjorde och berattade hur modig jag hade vart.
Han ar den enda som kan fa mig att aka den igen.

Vi avslutade dagen med att kolla ljus-show paraden. Den kandes faktiskt magisk.
Tror den ar i stil med Disney world's parad. Fint var det iaf!!!

Imorgon har aldsta pojken jag passar sin sista fotbolls match sa da ska jag folja med och kolla.
Blir kul!!

Maste sova nu. Skriver mer imon!
KRAAAAM

Ps: Valkommen till familjen, Lovis!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Fanny!!! Tusen TACK för de två fina examens- och födelsedagskorten jag har fått av dej :) Blev verkligen jätteglad :) Kanske kan du ringa på Skype idag så jag får tacka riktigt. Ha en bra dag!

Kram, mamma

2008-06-09 @ 15:59:52
Postat av: Mamma

Hej Fanny!! Tusen TACK för de två fina födelsedags- och examenskorten jag fick!! Kanske kan du ringa på Skype idag så jag får tacka riktigt! Ha det bra! Kram, mamma

2008-06-09 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0