Leeeedig

Idag ar bade barnen hos sin mormor och morfar pa Staten Island sa darfor ar jag alltsa helt ledig.
Igar jobbade jag fran 7 pa morgonen till 9 pa kvallen. Var sjukt trott sen!
Vi spelade tennis i en park i tva timmar, akte inlines, spelade fotboll och volleyboll, cyklade osv.
Allt de dar kan ju fa vem som helst att bli over trott. Men gud va motion jag fick igar da. 

Idag ska bli min slappardag.
Ska springa en stund pa lopbandet, duscha och sen parkera mig i en solstol vid poolen.
Blir gottans det!

Langtar till helgen. Dels for att det ar min fodelsedag pa fredag och dels for att jag ska till frisoren pa lordag.
Ska klippa och farga har jag tankt. Vet dock inte om jag vill ha det ljusare eller morkare.
Brunt har ar himla fint nar man ar solbrand men da maste jag halla pa med en massa solskydd i haret heela sommaren for att det inte ska blekas. Ljust har ar ju fint ocksa men vet inte om jag passar i det??
Sicka problem man har :-)

Pa lordag kvall funderar jag pa att aka in till New York och fira min 21-arsdag med Jonte.
Hade sjukt kul forra aret nar jag fyllde 20 och han tog med mig till Cafe' Opera i Stockholm pa kandisfest.
De var tider det :-)

Pa mandag aker forovrigt Jonte hem till Sverige pa semester. Ar duktigt avundsjuk.
Jag hade val ocksa kunnat aka hem en svang men ar inte alls saker pa att jag vill aka tillbaka da. Lika bra att stanna har med andra ord.

Saknar er!!!
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: mormor

Tennis ,inlines,fotboll,volleyboll och cykel,gu vad duktig du är,du är verkligen värd att ligga vid poolen och slappa idag. kram från mormor.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0