First day of spring

Idag ar det forsta vardagen har i USA enligt den amerikanska kalendern. Harligt!
Overallt ser man blommor som ar pa vag upp. Totalt underbart!

Pa lordag ska vi laga till en svensk paskmiddag har hemma.
Typ kottbullar, prinskorv, potatisgratang, agg och lite sant.
Sen tankte jag gora en fryst cheescake till efteratt.
Och dekorera med gula servetter, min svenska prydnadsflagga och mina importerade svenska prydnadskycklingar.
Det blir val bra va?

Mamma: kan du maila over recepten pa dina fantastiska kottbullar, brunsas och digestive cheesecake till mig?

Jonathan lovade mig forra helgen att han skulle aka hit nan dag under pasken.
Och jag hoppas verkligen att han kommer hit!!!
Hemlagade kottbullar kan du ju inte tacka nej till Jonte!!
Och guidad tur till Skandinaviska mataffaren, stranden och Orem's diner far du inte missa!

Jag ater upp ditt paskagg om du inte kommer. Hor du det? :-)

Nej, nu maste jag skynda mig.
Jag och Lina ska till Norwalk och kopa svenskt paskgodis som jag ska lagga i barnens paskagg.

Hoppas allt ar bra dar hemma!
Saknar er!

KRAM KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Fanny!! Har just skickat över recepten till dej. Lycka till!! Vi hörs väl av i helgen hoppas jag :)

Kram, mamma!!

2008-03-20 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0