Fodelsedagsmiddag

Idag fyller Lina ar sa nu ikvall ordnade hennes vardffamilj en middag. De bestallde revbensspjall fran en restaurang och till det at vi sotpotatis (som ar helt underbart gott!!!) sallad och potatismos.
Och sa hade de gjort en choklad-mousse tarta.
Det var himla gott!


Jag och barnen har varit pa play-date tidigare idag, hos deras kusiner. De visade mig huset innuti idag.
OBESKRIVLIGT FINT!
Tre vaningar med:
3 bils-garage, 4 vardagsrum, enormt kok, 5 sovrum, 6 badrum
Sag ut precis som Sims husen jag och syrran brukade bygga, fast MYCKET finare.
Valdigt amerikanskt.

Alskar att kolla pa hus. Och speciellt har for alla hus ar SAA fina!
Hemma kan jag sitta och kolla pa hemnet.se i timmar.
Wilton (och Connecticut i ovrigt) paminner mycket om Djursholm och Danderyd.
Fast husen ar tre-dubbelt sa stora.
Min nya favorit tv-kanal ar en fastighetsmaklar kanal.
Fastighetsmaklare ar verkligen mitt dromjobb men jag har sedan lange insett att det ar alldeles for svart att komma in pa den utbildningen i Sverige.
Men min vardmamma sa haromdagen att det ar jatte latt att utbilda sig till har.
Sa ja, det ar valdigt lockande att plugga har sen!

Far val se vad som hander :-)

Imorgon kommer forhoppningsvis Christine hit.
Och pa sondag ska vi formodligen aka till Woodbury Outlet i NY.

Hoppas allt ar bra dar hemma.
Jag saknar er massor!

KRAM KRAM






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jodå, här hemma är allt bara bra!! Johanna har övningskört för första gången och klarade att växla till tvåan!! Bra, va?

Ringer du i morgon?

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, mamma, pappa och Johanna

2008-03-09 @ 00:21:28
Postat av: mormor

HEJ Fanny! mormor undrar, vad är sotpotatis?
eftersom ni äter potatismos till, så har det väl inte med potatis att göra? Det låter spännande för en vegetarian. Kram till dig från mig.

2008-03-09 @ 09:15:51
Postat av: Evelina

Hejhej! Pevve från resedagboken här.
Du verkar trivas bra i staterna. Du kanske har lust o ses nån dag? Jag bor i Norwalk inte allt för långt från Wilton.
Ha de bra ! -Evelina

2008-03-10 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0