Mammas köttbullar

Detta har varit en mycket lang dag. Borjade jobba vid 9 sa fick ju liite sovmorgon.
Vid 10 kom en av barnens kompisar hem till oss for att leka sa da gjorde vi parlhalsband, lekte utomhus, at mellis och lekte med dockor.

Nar kompisen akte hem fixade jag lunch och sen tog jag med barnen till den skandinaviska mataffaren i Norwalk.
Dar kopte vi lingonsylt, prinskorvar, digestivekex och PASKMUST (med jul etiketter)
Sen fick barnen lite svenskt losgodis.
Det var verkligen jatte mysigt att visa dom den affaren.

Sen akte vi vidare till frisoren i Wilton for Oliver hade en klipptid. Sen hem igen for att ata mellis och leka lite med lego och rita.
Vid halv 6 akte hela familjen ivag for att ata middag sa da kom Lina hem for att hjalpa mig att laga kottbullar.

Mamma hade mailat over recptet pa sina delikatess kottbullar och vi gjorde 3 dubbel sats.
Allt gick kanon bra anda tills vi skulle borja steka dom.
Oj, vad jag onskade att du var har da mamma!
Dom fastnade sig, delade sig och mosades hur vi an gjorde!!!

Och inte blev det battre av att vi rakade glomma satta pa flakten. Sjalvklart kommer familjen hem nar det var som varst sa de fick oppna massa fonster. Pinsamt, ja...

Men Lina lyckades fa till massa kottbullar till slut sa nu blir det PASKBORD imorgon.
Och det allra basta ar att Jonathan kommer till Connecticut imon!!!

Ska bli sa himla kul att visa honom allt har.
Och Lina kommer ocksa pa middagen imon. Sa kul!

Den svenska paskharen kommer forresten till Wilton imon.
Jag "ringde" till honom och sa att han skulle lagga Milky Way choklad i Olivers paskagg.

Pa sondag vet jag inte vad jag ska gora men hoppas pa shopping :-)

Mamma och pappa; jag saaaaaaknar er!
Tack for paskgodiset mormor!


100000 kramar till er!!
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: loqkita

gooo for the au pair... vill också bli de:-)

2008-03-22 @ 03:41:42
URL: http://besarushiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0