Mulen torsdag

Nu ar bada barnen i skolan sa jag ar ledig en stund. Alltid skont.
Lina kommer hit snart sa vi ska val trotsa det gra vadret och ga en runda.
Snart helg ocksa, veckorna gar sa fort!
Ser fram emot att aka till New York pa lordag.
Jag blir alltid sa glad sa fort jag stiger av taget och bara kan andas in storstadsluften.

Ikvall hoppas jag kunna ga pa step up'en. Har vart lite dalig pa att trana den har veckan.
Har skjutsat barnen fram och tillbaka till alla deras aktiviteter.
Simmning, gymnastik, T ball, fotboll, brownies och balett. Puh!

Oliver tranar fotboll med U.K soccer Elite.
Om jag har fattat det ratt sa kommer det hit ett helt gang med engelska fotbollstranare under varen och sommaren for att halla fotbollsskola for amerikanska barn.

I juni kommer formodligen Rebecca hit och halsar pa!!
Ah, sa kul!

Maste skynda mig nu!
Kram till er!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Fanny! Så ni har mulet idag,här är det soligt och snön har nästan helt försvunnit,det är skönt.
Ja det var väldigt vad mycket aktiviteter barnen går på,jag förstår att du säger puh' och skickar lite extra-kramar till dig,snart är det helg och NY. för hela slanten,...mormorhälsningar.

2008-03-27 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0