Pa bibblan

Eftersom internet strejkar dar hemma begav jag mig till bibblan. Sa har sitter jag nu.
Har utrattat nagra bankarenden och ska val kora hem strax.
Olivers skola har Spring Fling idag sa jag ska folja med min vardmamma dit.
Har inte riktigt fattat vad spring fling innebar annu mer an att alla foraldrar har med sig varsin matratt dit.
Later ju gott iallafall.

Sen ska vi val pa T ball och sakert tillbaka till bibblan for att lana lite nya bocker ocksa.
Och leka ute forstas! Solen skiner som vanligt pa oss i Wilton.
Saa underbart!
Har haft klanning, tights och ballerina skor pa mig varenda dag sen "First day of spring"
Jag lovar, ingen i detta land langtar sa mycket efter sommaren som jag gor.

Igar var jag och Lina hemma hos Christine och lagade mat.
Vi gjorde tacos (surprice!) som blev urgoda. Jag har bara atit det en gang sen jag kom hit.
Och sa kollade vi pa She's all that
Ahh, va den ar bra!

Pa lordag blir det New York for hela slanten. Harligt!!!

Miss you!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: sofia

Å vad avundsjuk man blir, att ni har vårsol! Här är det hemskt, verkligen. Barnen vill inte ens gå ut. Loke längtar nog nästan lika mycket som du till sommaren. Vad roligt att du fixade påskmat, det var väl gott, säkert godare än nånsin eller hur? Kolla på ditt hotmail, har skickat en bild på Tilli i sina nya favvo byxor, som du nog känner igen... kramar!

2008-03-25 @ 16:19:07
Postat av: Mamma

Hej Fanny min :)

Spring fling, det låter mysigt. Det blir spännande att höra dej berätta mer om det sen.

Här hemma är det mest spring-snowfling. Det snöade nämnligen mer i natt men under dan har det tack och lov töat undan lite.

Jag har jobbat idag och nu ikväll ska jag ut på lite galej med gamla kompisar. Ska bli kul!!

Ska ni göra något särskilt i New York eller är det gamla vanliga som gäller - sätta sprätt på pengarna
kanske :)

Har du hört att Jonte ska åka på semester förresten?

Hoppas vi kan prata snart igen! Det blev ju bara en så kort stund sist. Längtar efter dej!!!

Tusen kramar från mamma!!!!

2008-03-25 @ 18:00:26
Postat av: Rebecca

Hej gumman!

Hoppas du har det finemang! Som du vet så är det vinter väder här. Fast solen sken härligt i Växjö idag. Längtar också något otroligt till våren och värmen! Har förresten skickat mejl till dig ;) Hoppas New York resan bli lyckad! Kramar om

2008-03-25 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0