Spring time!

Nu vagar jag nastan saga att varen ar har. All sno ar borta och solen skiner nastan varje dag.
Och pa sondag blir det sommar tid har!!! Sa da ar jag bara 5 timmar ifran er.

Sommaren kanns inte alls langt borta langre. Sa otroligt harligt!
Jag hoppas kunna borja rida snart, skulle va helt underbart!
Och sa ska jag borja spela tennis, och badminton i tradgarden med barnen.

Langtar efter att vara solbrand och va pa stranden.
Men snart sa!

Ska prova ringa hem nu.

SAKNAR ER!!
Kan inte fatta att jag varit har i 7 veckor redan. Snart ar jag hemma igen :-)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej! OHH' vad det låter härligt,eftersom vi inte haft någon snö,så är ju skillnaden här inte så stor, men jag såg vårens första humla i förgår.
Kram från mormor.

2008-03-07 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0