Traningslordag

Okej, hall i er nu; imorse steg jag upp kl 7 och akte till gymet. En lordag morgon!
Gick pa dubbla pass, forst en timmes styrka och sen en timme cirkeltraning. Oj, va duktig man kanner sig nu!
Och gud sa kul det var!
Pricken over i:et ar att jag kopte med mig en sallad hem.
Detta ska harmed bli min nya lordags tradition.

Traffade Sofia dar som brukar ga pa dom passen. Blir mycket roligare att trana om man kanner nagon dar.

Ska la hoppa in i duschen ganska omgaende, har precis atit frukost.
Och sen kanske kora till beachen och mota upp Christine och alla barnen.

Som ni sakert redan forstatt sa ar jag inte i NY idag. Det blir imorgon istallet.
Da ska det shoppas pa Broadway och promeneras i Central park!!! Oh, yes!
Hoppas pa soligt och fint vader :-)

Igar kvall var Lina och Christine har. Vi hyrde film pa Blockbuster. Jag blev forovrigt medlem dar igar, haha.
Sen kopte vi godis och chips och korde hem til mig.

Hoppas allt ar bra dar hemma. Langtade hem sjukt mycket nar jag kollade pa VM i konstakning fran Goteborg haromkvallen.
Nar kommentatorn sa; Goodnight from beautiful Gothenburg, Sweden sa onskade jag att jag var hemma i Sverige...

Men jag trivs har och ser verkligen fram emot en lang, VARM, solig, harlig sommar i USA!!!
Sverige finns ju kvar, eller hur?
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0