Varvarme

Imorse nar jag och barnen sprang ner till skolbussen var det riktigt kallt ute. Men nu sa har pa kvallen varmer solen. SAA harligt! Jag har aldrig langtat sa har mycket efter varen tidigare!!!
Jag och Oliver var pa au-pair mote pa Starbucks i Westport tidigare idag.
Traffade Lina och Christine. Och Christine's sooooota vardbarn; bebisen Stella.


Har aven tvattat idag och varit pa gymmet med barnen som hade sina gymnastik och simlektioner.
Har precis atit middag nu och ska alldeles strax skynda ivag och traffa Lina & Christine.

Vi ska aka pa en liten shoppingrunda. haha
Jag kopte forresten ett par Asic springarskor igar. Blev grymt nojd!
Dom ar vita med lite rosa pa. Och sa kopte jag ett vitt Nike traningslinne.

Efter efteratten pa Cheescake Factory igar kande jag att det var dags att ta i med hardhandskarna infor beach 2008.
Och det AR faktiskt roligare att trana i snygga klader. Eller hur?

Bilder kommer. I promise!!!

Mamma och pappa: Tack for paketet!!!
Jag saknar er!!!

Och tack for alla gulliga kommentarer!

Nej, nu maste jag springa!!
KRAM KRAM KRAM

(Om nan undrar sa skriver jag pa en dator inne i stora huset. Mitt internet funkar fortfarande inte.)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej ! kul att höra ifrån dig igen,lyckliga du som har en värmande vårsol fram emot kvällen. Här hemma har vi fått ett litet bakslag i vädret,det är faktiskt snövitt i gräsmattan idag,inte så kul men det försvinner nog snabbt hoppas jag.
Förstår dig,det är roligare att träna i snygga kläder.........ha det bra, kram från mormor.

2008-03-18 @ 07:34:43
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Kan det bero på mina gamla hemska gympakläder att jag inte kommer igång? Ska kanske köpa något nytt. Så härligt det låter med vårsolen. I morse såg det ut som ett julkort, när jag tittade ut. Det är så dags. Nu vill vi ju inte ha snö. Men jag såg en violknopp i går, och det är ju hoppfullt.
En jättestor kram till dig från Bitten.

2008-03-18 @ 18:11:24
Postat av: Mamma

Hej Fanny! Brrr, vad kallt det har varit här ett par dagar....verkar skönare hos dej. Längtar också efter sommar, sol och bad. Men nya gympakläder??? nä det får nog va :)
Ha det gott!! Hörs snart!

Kram, mamma

Ps. Du har fått mail!! Jonte också om du vill påminna honom att kolla. Ds.

2008-03-18 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0