White Plains

Idag ska vi till White Plains galleria. Den ska va jatte stor har jag hort. Sa det ska bli kul!
Igar kollade vi pa melodifestivalen hemma hos Rebecka pa hennes dator. I direktsandning kl 3 pa dagen. De ni!
Men gud va konstigt det kandes att kolla pa det nar man ar har i USA.
Alla kollar ju pa det hemma sa da langtade jag hem.


Sen akte vi till Cosi i Darien och at jatte god mat. Sen satt vi dar i 2,5 timme och bara pratade.
Nar vi korde ut fran parkeringen sen sag jag en Ferrari. Fast det ar ingen ovanlig syn har. Men fin var den!
Sen skulle Rebecka borja jobba sa da korde vi till Kohls och kikade pa Vera Wang kladerna. Otippat fina faktiskt.
Och sa var vi inne i en Hallmark butik och kollade pa alla korten.
Men forstar inte varfor man utsatter sig for det for jag blir alltid tarogd nar jag laser i korten.

Sen fraste vi hem till Lina dar hennes vardfamilj hade party. Blev bjudna pa en extremt god cheescake. Mmmmmm!!!
Resten av kvallen kollade vi pa Sex & the city.

Idag kommer min vardfamilj hem fran sin mini-skidsemester sa imorgon ska jag jobba som vanligt igen.
Tiden gar verkligen snabbt har och det kanns som varen ar har for att stanna.
Jag langtar otroligt mycket till sommaren sa man kan sola och bada.
Men snart sa!! Somrarna har ar valdigt valdigt varma. Men inte mig emot!!

Saknar er!
Tack for alla kommentarer!!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:34:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag.:)

2008-03-16 @ 15:34:11
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Mamma

Hej gumman min :) Kul att ni kunde titta på Melodifestivalen!! Vad tyckte ni om vinnarlåten? Var det rätt låt som vann :)
Johanna och jag höll på Sanna!!
I helgen har jag planterat penseér och pyntat med ris och påskkycklingar. Fint!
Ha det bra!!
Kraaaaam, mamma!!

2008-03-16 @ 18:36:38
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Det är otroligt! Där satt du och kollade på melodifestivalen - precis som vi. Jag röstade på Sanna Nielsen, men jag tror nog att Perelli har större chans i Belgrad. Vilken var din favorit? Visst är Björn Gustavsson för söt. Både Thord och jag är förkylda, men det går ju över. Firar man påsken så där hysteriskt i USA?
Kram från Bitten?

2008-03-16 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0