Brooklyn

Ar hemma hos Jonte i Brooklyn nu. Tog taget in till New York i eftermiddags.
At en indisk sallad pa Cos'i efter att ha lamnat resvaskan pa Jontes jobb.
Har val inte gjort sa mycket ikvall. Ar mest glad over att vara har.
Blir alltid pa toppen humor sa fort taget rullar in pa Grand Central.
I love love love LOVE New York!

Imon ska jag luncha med en kompis och sen kanske aka Staten Island farjan, fast bara om det ar fint vader.
Ar det soligt och fint imon blir det helt klart Central park ocksa. Saaaa mysigt dar nu!!!

Maste njuta av min lilla semester!
Nasta fredag kommer som sagt nya familjen och hamtar mig. Nastan lite pirrigt nu!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Fanny ,pappa här Jättemysigt att du är och hälsar på hos Jonte Hoppas det blir fint väder så att du kan "turista"
runt lite i NYC
Kramar från Pappa
vi hörs som vanligt på telefonen

2008-05-02 @ 07:48:54
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Så gott att du har Jonathan så nära. När du skriver om Central Park, kommer jag att tänka på en helt underbar bok som jag läste för många år sedan. Den heter "Prinsen i Central Park" och handlar om en pojke - ca 10 år- som lever ensam i en trädkoja i parken. Han inrättar sitt liv i sitt trädhus, och man får följa med i hans och parkens liv. Det var när jag läste den som jag förstod att parken är STOR. Jag önskar att du och Jonathan skulle få läsa den - bland de bästa böcker jag har läst. Jag ska hålla ögonen öppna efter den.
Jättekram till er båda från Bitten

2008-05-02 @ 09:13:55
Postat av: bitten

Vår valp föddes 30/4. Jag har just varit inne på datorn och sett bilder av de små krypen. Tänk att Mattssons och Petterssons får tillökning nästan samtidigt -
två nya kusiner
Kram igen

2008-05-02 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0