Good morning!

Forlat att jag ar sa dalig pa att skriva i bloggen numera. Maste skarpa mig!
Har precis borjat jobba. Jobbar bara tva timmar pa morgonen, 7-9 och sen ar jag ledig till kl 5.
Sa ar det varje dag. Visst, det ar skont att vara ledig sa mycket men den har veckan har jag hittills haft langtrakigt.
Regnet har ost ner varenda dag. Sa himla trakigt.
Hoppas att det blir fint vader idag sa jag kan sola. Vill ju bli brun!

Lite senare...

Nu ar kidsen i skolan sa nu har jag 8 timmars ledighet framfor mig...
Ser ut att bli fint vader sa ska ut och PRESSA vid poolen. hehe

Igar var jag pa au-pair mote. Jag hamnade saklart vid det thailandska bordet och sjalvklart pratade de ju inte engelska. Det var ganska mycket skumma manniskor dar och jag var den enda svensken.
Ser fram emot att traffa de andra svenskarna snart. Ska prova ringa Frida idag. Hon bor 15 min fran mig, vid havet.
Pratade med henne i mandags och da berattade hon att det finns en irlansk pub i hennes stad.
DAR MAN KAN KOLLA FOTBOLLS EM! Hurra, sommaren ar raddad!

Pa tal om fotboll, det ar de enda vi gor har hemma. Spelar fotboll, aker pa traningar, gar pa matcher, kollar fotboll pa tv, spelar fotbolls tv-spel osv.  Fotboll fotboll fotboll. Kanns som jag kommer va gaaanska trott pa det nar jag kommer hem. Eller vad tror ni?
Pojkarna jag passar kanner till Henke Larsson, Zlatan och Fredrik Ljungberg. Lite coolt ju!

Pa fredag fyller Jonte 23 ar. Ska aka in till New York pa sondag for att fira honom.
Har nagra overaskningar pa G. Kan nog inte skriva det har om nu brorsan far for sig att lasa min blogg.

Skriver kanske mer sen!
Saknar er!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0