Lattad

Jag var i stallet mellan 10-1. Pa de tre timmarna hann jag rykta 10 hastar tills de blankte, fodra och blanda foder till 25 hastar.
Inte illa va?

Det forsta en av hastskotarna  fragar mig nar jag kommer ar om jag ar van vid hastar.
Jo, jag har ridit i 10 ar, fick han till svar. Jag var dock liite nervos for att jag skulle ha hunnit glomma bort allt jag larde mig pa de dar 10 aren. Jag har ju faktiskt inte varit i ett stall pa 4 ar.
Sa jag blev lattad nar jag insag att jag kom ihag precis allt.

Som jag har saknat att vara omkring hastar!!!!
De gor mig verkligen lycklig!

Agarna sa att jag far komma nar jag vill. Kanns jatte kul!!
Och att jag aven far jobba extra dar nagra timmar varje dag om jag vill. Later ju inte helt fel.
Tank att fa betalt for att gora det roligaste som finns!

Nasta vecka ska jag rida Indie for forsta gangen. Blir spannande.
Vill dock inte tanka pa traningsvarken jag kommer fa. haha

Ska ta med mig kameran nasta gang, sa ni far se hastarna.

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: mormor

ja,jösses, det verkar härligt,jag kan nästan känna stalldoften.vilken tur att det finns hästar så nära,eftersom du har så mycket fritid.Hoppas att du får kul där.Kramar från mormor som tänker på dig MYCKET.

Postat av: Rebecca

Hej!
Gud det låter ju hur mysigt som helst! Jag har fortfarande inte gått in i stallet här i Växjö, men finns inte den där riktiga stall känslan när det ligger precis brevid ett universitet.. Fast kanske också får ta mig i kragen o gå in som du har gjort. Var ju ett jätte bra beslut! :) Ser fram emot att höra mer om det :) Idag har det varit underbart väder här uppe nästan 30 grader så sommar värme! :) Det har du också fortfarande väl?? Gjorde förresten kladdkaka idag på ditt recept. Underbart gott! Skulle först göra det i micron, men glömde bort o brände alltihop..inget att rekomendera! Har du bakat mycket "svenska" grejer till familjen?? Ha det fortsatt underbart! Kramar om

2008-05-30 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0