Mot stallet!

Nu har jag antligen fixat sa jag kan borja rida och hjalpa till lite i ett stall.
Bestamde mig i onsdags for att ta tag i mitt liv och gora natt vettigt om dagarna sa jag gick bort till en av hastgardarna. Vagade forst inte ga in och fraga, men sen ringde jag Lina som overtalade mig.

Jag var mer an valkommen att komma dit och hjalpa till. Det ar ett travstall men de hade en ridhast som jag kan fa rida!!!
Indie hette den visst. Har fortfarande inte klurat ut vilken det ar av alla hastar som finns pa garden. Skulle gissa pa att det ar ca 50 st. Ah, jag ska bli hastnord igen!!!! haha Finally!!!
Maste aka och kopa ridbyxor, ridhjalm och ridskor i helgen. Sant ar ju superkul!!!

Jag ska cykla bort dit nu tankte jag.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0