Sommar - pa riktigt!

Nu ar det verkligen sommar har!
Har varit pa stranden hela dagen igar och idag och pressat i bikinin. Sa ja, brannan ar pa god vag.
Jag och Christine badade till och med med i havet! Raknade till 3 sen sprang vi ut.
Ingen atervando da ju. haha Men det var faktiskt inte kallt!

Ikvall ska vi ha min hejda-vi-ses-snart-igen-middag pa Outback Steakhouse i Wilton.
Kanns sorgligt, det blir sa himla konstigt att flytta och borja om fran borjan med ALLT!
Men det blir nog bra. Maste tro pa det!

Allting blir ju iallafall lattare nar det ar sommar och varmt ute.

Maste duscha nu!
KRAM KRAM

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tror också att det blir bra, kram från mormor.

Postat av: Therese

Tack for middagen igar och lycka till!!!!! vi ses snart i nyc innan jag aker hem... puss

2008-05-08 @ 20:19:44
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Det blir säkert bra. Familjen får världens bästa Nanny.
En jättekram till dig från Bitten och Thord.
Majken och Sixten är här i kväll och hälsar till dig.

2008-05-09 @ 18:15:51
Postat av: Christine

Hej!

Tycker allt att det uppdateras lite daligt har! HAHA!

2008-05-11 @ 18:45:27
Postat av: Christine

Hej!

Tycker allt att det uppdateras lite daligt har! HAHA!

2008-05-11 @ 18:45:56
Postat av: mimmi

Dags att flytta?
Kommer inte hem något i sommar då?

kram

2008-05-13 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0