Vaaaaaarmt

Okej,. det ar VARMT har idag!!!
Spelade lite tennis med E nar han kom hem fran skolan, men det var svettigt alltsa.
Nar han sen blev hamtad for att aka pa bowling-party slangde jag mig i poolen.
Himlans skont, och sa far man ju motion pa kopet ocksa eftersom den ar sa pass stor att man kan simma langder.

Imorgon ska jag aka och traffa en svensk tjej som jobbar i ett stall.
Vi ar lika gamla och hon bor nara mig sa det ska bli jatte kul.
Saknar att ha kompisar som bor nara...

Nu ska jag fixa lite i mitt rum.
Saknar er dar hemma!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, har du lust att göra något imorgonkväll*?

kram tina

2008-05-31 @ 05:31:48
Postat av: bitten

Hej Fanny!
Det här låter ju jättetrevligt. Kan tänka mig att det kändes gott att ha de 10 häståren "i ryggen".
Kram till dig från Bitten - Thord hälsar

2008-05-31 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0