Valborgsfirande

Gud sa kul man hade igarkvall!
Vi var forst och at mexikanskt till middag. Jag at Quiesidilla.
Den var god men inte i samma klass som Blue Moon's i Danbury.
Sen delade jag och Lindsey pa en liten hemgjord Oreo's cheescake som var FARLIGT GOD.

Darefter atog vi tunnelbanan till Union Square och sag filmen Baby Mama.
Guuuud sa kul den var! Skrattade mig igenom hela filmen!

Sen akte vi till ett utestalle i Williamsburg och motte upp Jonte och de andra.
Det var packat med folk och de spelade himla bra musik och stallet var sadar lagom stort.
Tank att jag har undrat var New Yorks (och USA's) snygga killar har hallt hus. Trodde de var en sallsynt art har.
Men dom finns alltsa pa utestallet en bit ifran tunnelbanestationen Lorimer st.
Kommer sjalvklart inte ihag vad det hette. haha

Sov gott pa Klippan soffan nar vi kom hem.
Nu ska jag strax aka och mota upp Lina pa Grand Central.
Vi ska va i New York hela dagen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0